Thursday 7 April 2011

KABINET TIMBANG TUBUHKAN SURUHANJAYA DIRAJA

Parlimen Malaysia- Rabu - Datuk Nazri memberitahu bahawa kabinet sedang menimbangkan supaya penubuhan suruhanjaya diraja diadakan. Ia mendapat sokongan yang kuat termasuk dari kalangan wakil Pembangkanng. Ini sudah baik dan menandakan bahawa rakyat sememangnya mahukan supaya suruhanjaya tersebut ditubuhkan. Cuma sebahagian je kalangan puak fuckatan tu yg membantah. Rakyat mesti gembira jika ditubuhkan suruhanjaya tersebut bagi merungkai persoalan mengenainya.
Apa yang mereka takutkan, fitnah kata mereka sedangkan fitnah terhadap Datuk Sri Najib lagi hebat mereka canang sampaikan termakan jugak orang orang yang kurang bijak dalam menilai pertuduhan yang tanpa asas itu. Ini bukan tuduhan tak berasas cukup dengan buktinya dan rakyat boleh menilaikannya samaada betul atau tidak cuma ianya akan lebih nampak jelas dengan tertubuhnya Suruhanjaya Diraja.

No comments:

Post a Comment

Komen yang di berikan hendaklah bersandarkan etika dan berhemah dalam menyampaikan pendapat sdra/sdri. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas komen yang dibuat melangkaui batas batas susila dan undang undang.