Thursday 21 April 2011

Agensi penyiaran Korea Selatan guna proses biometrik analisis video seks



CHECK MATE !!!!

KUALA LUMPUR: Sebuah agensi penyiaran terkemuka Korea Selatan yang menganalisis rakaman video seks seorang lelaki didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan wanita dipercayai warga asing, mendapati pelaku dalam rakaman itu sepadan dengan Ketua Pembangkang berkenaan berdasarkan perincian saiz tubuh beliau dalam rekod polis.

Keputusan analisis visual dan teknikal video berkenaan diperoleh oleh pasukan penyiasat khas yang diketuai Timbalan Pengarah Jabatan Siasatan Jenayah Bukit Aman, Datuk Acryl Sani Abdullah Sani pada 10 April lalu selepas menghantar sampel rakaman berkenaan kepada agensi itu pada 4 April. - BHarian

- Pakar telah sahkan sipelaku adalah sepadan,semangkuk dan sepesen dengan Ds Omega Ibrahim,nafi macam mana pun orang dah tau yang melepaskan peluru berpandu darat ke udara adalah Ds Omega Ibrahim.

- Geng geng pemimpin PAS pun ramai dah mengakui si pelaku adalah orang yang pernah mereka bersalam,bertemu dan berjemaah bersama.Kata salah seorang dari mereka 'ana tak sangka dia punya berlakon sampai macam tu sekali' habis semua terkena dengan pembohongan dia.

Tembelang Anwar kini semakin pecah, macammana pula penerimaan Kak jijah dan ijah adakah masih bermati matian mempertahankan suami dan papa hebatnya. Dunia kini semakin mengetahui akan perkara yang menggemparkan ini., namun bagi pengikut yang taksub dan penjilat al juburi si Anwar tetap menganggap bahawa ia adalah sebagai satu konspirasi bagi menjatuhkan Anwar dan mencemar reputasi Anwar al juburi. Sudahlah Nuar ko dah tak boleh lari lagi semakin ko menegakkan benang basah maka semakin terdedah busuk pekung didada ko tu. Ko tu yang bertanggungjawab memecahbalahkan orang melayu dan ko jugalah yang telah menggadai maruah bangsa melayu, sepatutnya ko berasa malu dengan diri ko sendiri, Allah maha mengetahui dan setiap kemungkaran itu akan mendapat balasan yang setimpal - kerambit

1 comment:

Komen yang di berikan hendaklah bersandarkan etika dan berhemah dalam menyampaikan pendapat sdra/sdri. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab diatas komen yang dibuat melangkaui batas batas susila dan undang undang.